Prijeđite na glavni sadržaj

  PODIJELI SADRŽAJ

Predstavljeni rezultati ESF projekta Promocija cjeloživotnog učenja

  Datum objave: 24. srpnja 2018.

Unija vještina

  5. ožujka 2025.

VIII. Dani strukovnih nastavnika

  3. prosinca 2024.

Blagdanska čestitka

  21. prosinca 2023.

PRAKSA ZA NASTAVNIKE – 4. CIKLUS

  13. studenoga 2023.

UNESCO-UNEVOC foto natječaj

  8. kolovoza 2023.

Europska godina vještina

  10. ožujka 2023.

Blagdanska čestitka

  22. prosinca 2022.

Obavijest

  4. travnja 2022.

Blagdanska čestitka Agencije

  24. prosinca 2021.

Sretan Svjetski dan učitelja!

  5. listopada 2021.

Projekt Promocija cjeloživotnog učenja (PCU) ukupne vrijednosti 11.506.369,61 kn, financiran je sredstvima Europskog socijalnog fonda (ESF) u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014-2020 (OP ULJP 2014 – 2020). Projekt se provodio u razdoblju 2016. – 2018.
Svrha je projekta odgovoriti na identificirani problem nedovoljnog uključivanja građana RH u sustav cjeloživotnog učenja ciljanim aktivnostima promocije važnosti cjeloživotnog učenja i obrazovanja odraslih te jačanjem kapaciteta dionika sustava obrazovanja odraslih.
Projektne su aktivnosti organizirane u sklopu osam elemenata: Osmišljavanje sveobuhvatne i kontinuirane promocije cjeloživotnog učenja i obrazovanja odraslih u RH, Provedba kampanje promocije cjeloživotnog učenja, Organizacija Tjedna cjeloživotnog učenja, Organizacija Međunarodnog andragoškog simpozija, Organizacija i provedba edukacije za djelatnike ASOO/MZO, Izrada i provedba programa jačanja kompetencija andragoških djelatnika, Promidžba i vidljivost i Upravljanje projektom i administracija.
Na konferenciji su predstavljene mnogobrojne aktivnosti provedene tijekom trogodišnjeg trajanja projekta među kojima i rezultati istraživanja Obrazovanje odraslih u Hrvatskoj 2017. te je prezentiran priručnik za nastavnike u obrazovanju odraslih Učimo cjeloživotno učiti i poučavati.
Prezentacije s Konferencije
Priručnik za nastavnike u obrazovanju odraslih

Fotogalerija s konferencije