Prijeđite na glavni sadržaj

  PODIJELI SADRŽAJ

Metodologija izrade strukovnih kurikuluma

Strukovno obrazovanje ostvaruje se na temelju nacionalnoga kurikuluma za strukovno obrazovanje, sektorskih kurikuluma, strukovnih kurikuluma te kurikuluma ustanove za strukovno obrazovanje.

Strukovnim kurikulumom stječu se ključne i strukovne kompetencije te definiraju pravila i načini kombiniranja skupova ishoda učenja s ciljem stjecanja kvalifikacije. Skupovi ishoda učenja grupiraju se u obvezne i izborne module određenoga obujma, a za svaki modul navode nastavne cjeline, okruženje za učenje te načini praćenja stjecanja skupova ishoda učenja i vrednovanje ishoda učenja. Strukovnim kurikulumom može se utvrditi i popis potrebnih kvalifikacija nastavnika za izvođenje kurikuluma.

Strukovnim kurikulumom stječe se najmanje 70% kreditnih bodova obveznih skupova ishoda i najviše 30% kreditnih bodova izbornih skupova ishoda učenja od ukupnoga obujma kvalifikacije.

Metodologiju izrade strukovnoga kurikuluma utvrđuje Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih. Dokument Metodologija izrade sektorskog kurikuluma, strukovnog kurikuluma i kurikuluma ustanove za strukovno obrazovanje – smjernice i upute za izradu, izrađen u okviru ESF-ova projekta Modernizacija sustava strukovnog obrazovanja i osposobljavanja, možete preuzeti ovdje.

ESF Modernizacija ASOO
Strukovno obrazovanje

Modularna nastava

    Poljoprivreda, prehrana i veterina

    Šumarstvo i drvna tehnologija

    Geologija, rudarstvo, nafta i kemijska tehnologija

    Moda, tekstil i koža

    Grafička tehnologija i audiovizualne tehnologije

    Strojarstvo, brodogradnja i metalurgija

    Elektrotehnika i računalstvo

    Graditeljstvo geodezija i arhitektura

    Ekonomija, trgovina i poslovna administracija

    Turizam i ugostiteljstvo

    Promet i logistika

    Zdravstvo, psihologija, edukacijska rehabilitacija, logopedija i socijalne djelatnosti

    Osobne, usluge zaštite i druge usluge

    Općeobrazovni predmeti u srednjim školama

    Učenici s teškoćama u razvoju

Opis sustava strukovnog obrazovanja i osposobljavanja

Metodologija izrade sektorskih kurikuluma

Smjernice za primjenu strukovnih kurikula

Metodologija izrade strukovnih kurikuluma

Metodologija izrade kurikuluma ustanove za strukovno obrazovanje

    Standardi kvalifikacija

Natjecanja učenika strukovnih škola

Stari kurikulumi/nastavni planovi i programi

    Poljoprivreda, prehrana i veterina

    Šumarstvo i drvna tehnologija

    Geologija, rudarstvo, nafta i kemijska tehnologija

    Moda, tekstil i koža

    Grafička tehnologija i audiovizualne tehnologije

    Strojarstvo, brodogradnja i metalurgija

    Elektrotehnika i računalstvo

    Graditeljstvo geodezija i arhitektura

    Ekonomija, trgovina i poslovna administracija

    Turizam i ugostiteljstvo

    Promet i logistika

    Zdravstvo, psihologija, edukacijska rehabilitacija, logopedija i socijalne djelatnosti

    Osobne, usluge zaštite i druge usluge

    Općeobrazovni predmeti u srednjim školama

    Učenici s teškoćama u razvoju

    Nastavni planovi srednjih strukovnih škola

Drugi obrazovni materijali

    Popis odobrenih drugih obrazovnih materijala

    Popis skupova ishoda učenja za izradu DOM-ova

Dokumenti

    Strateški dokumenti

    Zakoni i podzakonski akti

    Ostalo

Pretraživanje škola i programa

PIKASO