Cjeloživotno učenje
Poziv na iskaz interesa za sudjelovanje na andragoškim radionicama
15. siječnja 2021.
Otvorene prijave za Stručne skupove za nastavnike strukovnih predmeta
30. prosinca 2020.
Sretan Božić i Nova 2021. godina
24. prosinca 2020.
Ponovljeni javni poziv za prijavu kandidata za članove prosudbenih povjerenstava za Državno natjecanje učenika strukovnih škola – WorldSkills Croatia 2021.
21. prosinca 2020.
Poziv za istraživanje tržišta – nabava usluge izrade 135 standarda strukovnog dijela kvalifikacije
10. prosinca 2020.
STRUČNO USAVRŠAVANJE ZA MENTORE KOD POSLODAVACA I NASTAVNIKE UKLJUČENE U DUALNI MODEL OBRAZOVANJA
9. prosinca 2020.
12. izdanje EPALE newslettera – podrška radu nastavnika
9. prosinca 2020.
PONOVLJENI JAVNI POZIV trgovačkim društvima, ustanovama, obrtima i drugim pravnim subjektima za organizaciju stručnoga skupa za usavršavanje nastavnika strukovnih predmeta
19. studenoga 2020.
Europski tjedan vještina stečenih u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju: strukovnim obrazovanjem i osposobljavanjem do radnih mjesta budućnosti
11. studenoga 2020.
Obavijest o primanju stranaka
5. studenoga 2020.
Javni poziv za prijavu predavača za pripremu i provedbu webinara u okviru ESF-ova projekta „Modernizacija sustava stručnog usavršavanja nastavnika strukovnih predmeta“
30. listopada 2020.
Poništava se Javni poziv za prijavu predavača za pripremu i provedbu webinara u okviru ESF-ova projekta „Modernizacija sustava stručnog usavršavanja nastavnika strukovnih predmeta“
27. listopada 2020.
PREPORUKE/OKVIR ZA REALIZACIJU ISHODA UČENJA U ŠKOLSKOJ GODINI 2020./2021.
14. listopada 2020.
Upute ustanovama o mogućnostima izvođenja on-line teorijskoga dijela nastave, u situacijama vezanim za posebne uvjete povezane s COVID-19
14. listopada 2020.
Europski tjedan vještina stečenih u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju
13. listopada 2020.
Otvorene prijave za Stručne skupove za nastavnike strukovnih predmeta
12. listopada 2020.
Uključite se u Tjedan programiranja (Code week)
2. listopada 2020.
Održan 8. Međunarodni andragoški simpozij
25. rujna 2020.
14. Tjedan cjeloživotnog učenja
22. rujna 2020.
MODELI I PREPORUKE ZA RAD U UVJETIMA POVEZANIMA S COVID-19 ZA DALJNJE PROVOĐENJE NASTAVE U OBRAZOVANJU ODRASLIH
15. rujna 2020.
Uključite se u Europski tjedan vještina stečenih u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju
7. rujna 2020.
Odluka o izboru dobitnika nagrade “Maslačak znanja” za postignuća u učenju odraslih osoba za 2020. godinu
2. rujna 2020.
Cedefop fotonatjecanje 2020 na temu „Strukovno obrazovanje i osposobljavanje: tvoja priča o zelenim ili digitalnim vještinama”
3. kolovoza 2020.
Konferencija o osiguravanju kvalitete u strukovnom obrazovanju
18. siječnja 2021.
Cjeloživotno učenje odnosi se na “svaku aktivnost učenja tijekom cijelog života s ciljem unaprjeđenja znanja, vještina i kompetencija u okviru osobnog, građanskog, društvenog ili profesionalnog djelovanja pojedinca“. Ono obuhvaća učenje u svim životnim razdobljima (od rane mladosti do starosti) i u svim oblicima u kojima se ostvaruje (formalno, neformalno i informalno). (Commission of the European Communities, 2001., Making a European Area of Lifelong Learning a Reality.)
Agencija kontinuirano ulaže značajne napore u promociji i razvoju cjeloživotnog učenja i obrazovanja, a posebno provedbom nacionalne obrazovane kampanje Tjedan cjeloživotnog učenja. Više informacija možete pronaći na www.cjelozivotno-ucenje.hr
Koncept cjeloživotnog učenja zamisao je usustavljivanja učenja u svim životnim razdobljima (od rane mladosti do starosti) i u svim oblicima u kojima se ostvaruje (formalno, neformalno i informalno). Učenje je pritom kontinuirani proces u kojem su rezultati i motiviranost pojedinca za učenje u određenom životnom razdoblju uvjetovani znanjem, navikama i iskustvima učenja stečenima u mlađoj životnoj dobi. Uz koncept cjeloživotnog učenja najčešće se vezuju ciljevi ekonomske prirode, primjerice postizanje veće konkurentnosti i trajne zapošljivosti. S druge strane ne smiju se zanemariti jednako važni ciljevi koji pridonose aktivnijoj ulozi pojedinca u društvu. Ti su ciljevi poticanje društvene uključenosti, razvoj aktivnoga građanstva te razvijanje individualnih potencijala pojedinaca.
Literatura:
- Commission of the European Communities(2000) ‘A Memorandum on Lifelong Learning’, Commission Staff Working Paper SEC (2000) 1832, Brussels
- Commission of the European Communities(2001) ‘Making a European Area of Lifelong Learning a Reality’ , COM(2001) 678 final, Brussels
- Commission of the European Communities (2006) ‘Adult learning: It is never too late to learn’, Communication from the Commission, COM(2006) 614 final, Brussels
- HAZU (2004) Deklaracija o znanju- Hrvatska temeljena na znanju i primjeni znanja, Zagreb
- Lifelong Learning in Europe: Moving towards EFA Goals and the CONFINTEA V Agenda Call to Action (2002) ‘Sofia Conference on Adult Education 9th November 2002’, Sofia
- MZOŠ (2005) Plan razvoja sustava odgoja i obrazovanja 2005. – 2010., Zagreb
- MZOŠ (2004) ‘Strategija obrazovanja odraslih’ Povjerenstvo vlade RH za obrazovanje odraslih, Zagreb
- Zakon o obrazovanju odraslih NN 17/07, Zagreb
- PASTUOVIĆ, N. (1999) Edukologija : integrativna znanost o sustavu cjeloživotnog obrazovanja i odgoja, Znamen, Zagreb
- Ured za strategiju razvitka RH (2001) ‘Odgoj i obrazovanje – Bijeli dokument o hrvatskom obrazovanju’, Strategija razvitka Republike Hrvatske – Hrvatska u 21. stoljeću, Zagreb
- ŽILJAK, T. (2005) ‘Politike cjeloživotnog učenja u Europskoj uniji i Hrvatskoj’, Političko obrazovanje, (1) 1: 67-95
- Zakon o obrazovanju odraslih
PODIJELI SADRŽAJ