Prijeđite na glavni sadržaj

  PODIJELI SADRŽAJ

ODRŽAN III. MEĐUNARODNI ANDRAGOŠKI SIMPOZIJ

  Datum objave: 28. prosinca 2014.

Unija vještina

  5. ožujka 2025.

VIII. Dani strukovnih nastavnika

  3. prosinca 2024.

Blagdanska čestitka

  21. prosinca 2023.

PRAKSA ZA NASTAVNIKE – 4. CIKLUS

  13. studenoga 2023.

UNESCO-UNEVOC foto natječaj

  8. kolovoza 2023.

Europska godina vještina

  10. ožujka 2023.

Blagdanska čestitka

  22. prosinca 2022.

Obavijest

  4. travnja 2022.

Blagdanska čestitka Agencije

  24. prosinca 2021.

Sretan Svjetski dan učitelja!

  5. listopada 2021.

U organizaciji Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih u Zadru je u Hotelu Kolovare 28. i 29. svibnja 2015. održan III. Međunarodni andragoški simpozij. Glavna tema Simpozija bila je osiguravanja kvalitete u obrazovanju odraslih, a u radu Simpozija sudjelovalo je više od stotinu sudionika, andragoških djelatnika i stručnjaka, iz jedanaest europskih zemalja. U sklopu dvodnevnoga rada temu osiguravanja kvalitete u obrazovanju odraslih obrađivali su istaknuti stručnjaci koji su predstavljali iskustva na ovom području iz nekoliko različitih država i međunarodnih asocijacija. Velik dio Simpozija bio je posvećen i naporima koji su u pogledu uspostave sustava osiguravanja kvalitete poduzeti u Hrvatskoj, a ova perspektiva bila je i u središtu radionica koje su održane drugi dan Simpozija.

Na početku Međunarodnog andragoškog simpozija sudionicama se obratio Mile Živčić, ravnatelj Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih, koji je naglasio da Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih, kao i ostali dionici na nacionalnoj i europskog razini, u sklopu svojih aktivnosti usmjerenih na razvoj sustava osiguravanja kvalitete u obrazovanju odraslih, nastoji pronaći balans između koncepta osiguravanja kvalitete koji obrazovanje vidi isključivo kao proizvodni proces, a znanje kao tek jednu vrsta proizvoda i širega koncepta osiguravanja kvalitete koji uključuje i dimenzije kao što su razvoj osoba koje sudjeluju u obrazovanju, ljudski razvoj i društvene promjene. Nakon ravnatelja Agencije sudionicima se obratila Katarina Grgec, voditeljica Službe za srednje škole i učeničke domove u Ministarstvu znanosti, obrazovanja i sporta, koja je i službeno otvorila III. Međunarodni andragoški simpozij. U svom je govoru istaknula važnost osiguravanja kvalitete kao jedne od ključnih tema u obrazovanju odraslih danas te izrazila zadovoljstvo što je upravo ovo pitanje u središtu ovogodišnjega Međunarodnog andragoškog simpozija.

Prvoga dana Simpozija petero stručnjaka iz Irske, Češke, Švicarske, Slovenije i Ujedinjenoga Kraljevstva održalo je svoja izlaganja. Rosin Sweeney iz organizacije Kvaliteta i kvalifikacije, Irska, opisala je kako je tekao razvoj pristupa osiguravanju kvalitete na području strukovnog obrazovanja i osposobljavanja, uključujući i obrazovanje odraslih, u Irskoj. Erika Konupčíková, predsjednica Udruženja ustanova za obrazovanje odraslih u Češkoj predstavila je češka nastojanja u pogledu razvoja osiguravanja kvalitete u obrazovanju odraslih. Predstavnica Švicarske federacije za učenje odraslih, Ruth Jermann, sudionicima je predstavila oznaku kvalitete za učenje odraslih u Švicarskoj, eduQua. Andrej Sotošek, direktor Andragoškog centra Slovenije opisao je tijek razvoja sustava kvalitete na području obrazovanja odraslih u Sloveniji, a prvi dan rada Simpozija zaključila ja Susan Sheerin, predstavnica EAQUALS-a, međunarodne asocijacije za kvalitetu pružanja jezičnih usluga, koje je o osiguravanju kvalitete govorila iz perspektive te organizacije.

Drugi dan Simpozija započeo je prezentacijom Berislava Božanovića iz Pučkog otvorenog učilišta Vinkovci koji je govorio o standardima kvalitete u školama stranih jezika, konkretno o znaku „Hrvatska kvaliteta“ Hrvatske gospodarske komore. Uslijedile su radionice gdje su se voditelji radionica – Valnea Bressan, Berislav Božanović, Dražen Maksimović i Snježana Zbuković Ožbolt sa sudionicima bavili primjenjivostima elemenata osiguravanja kvalitete što ih provode škole za strane jezike na obrazovanje odraslih (prva radionica), odnosno samovrjednovanjem u strukovnom obrazovanju i mogućnostima njegove primjene u obrazovanju odraslih (druga i treća radionica). Po završetku rada u radionicama, glavni su zaključci predstavljeni i u plenarnom dijelu Simpozija.

Prezentacije sa Simpozija možete preuzeti ovdje.
Fotografije sa Simpozija možete pogledati ovdje.