Prijeđite na glavni sadržaj

  PODIJELI SADRŽAJ

Drugo Državno ekipno natjecanje učenika iz elektrotehnike i računalstva

  Datum objave: 10. studenoga 2017.

Unija vještina

  5. ožujka 2025.

VIII. Dani strukovnih nastavnika

  3. prosinca 2024.

Blagdanska čestitka

  21. prosinca 2023.

PRAKSA ZA NASTAVNIKE – 4. CIKLUS

  13. studenoga 2023.

UNESCO-UNEVOC foto natječaj

  8. kolovoza 2023.

Europska godina vještina

  10. ožujka 2023.

Blagdanska čestitka

  22. prosinca 2022.

Obavijest

  4. travnja 2022.

Blagdanska čestitka Agencije

  24. prosinca 2021.

Sretan Svjetski dan učitelja!

  5. listopada 2021.

Od 11. do 13. travnja 2018. godine na Sveučilištu Jurja Dobrile u Puli i Industrijsko-obrtničkoj školi Pula održat će se drugo Državno ekipno natjecanje učenika iz Obrazovnoga sektora elektrotehnika i računalstvo što ga organiziraju Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli i Industrijsko-obrtnička škola Pula.
Cilj ovoga natjecanja je promicanje zanimanja u Obrazovnome sektoru elektrotehnika i računalstvo, poticanje učenika i njihovih nastavnika u prenošenju, stjecanju i prezentaciji znanja, vještina i kompetencija, s naglaskom na važnost timskoga rada te razmjenu iskustava u svrhu unaprjeđivanja odgojno-obrazovnoga rada.
Na natjecanju sudjeluju tročlane ekipe učenika koji se obrazuju u jednom od četverogodišnjih programa u Obrazovnome sektoru elektrotehnika i računalstvo.  Ove godine je od 28 prijavljenih škola kvalifikacije prošlo 12 ekipa koje će u ova tri dana demonstrirati svoja znanja i vještine kroz četiri etape natjecanja. Ekipa iz Tehničke škole Pula stječe pravo sudjelovanja na natjecanju kao ekipa iz grada domaćina natjecanja.
Svaki tim ima zadatak:
  1. Projektirati 3D model – temeljem tehničke dokumentacije i prema dobivenim predlošcima učenici konstruiraju 3D modele te postavljaju parametre za ispis na 3D pisaču.
  2. Projektirati tiskanu pločicu – temeljem tehničke dokumentacije učenici projektiraju tiskanu pločicu. Prema montažnoj shemi i pisanim naputcima leme komponente na tiskanu pločicu. Provjera ispravnosti gotova elektroničkoga sklopa izvodi se vizualno i mjernim instrumentom.
  3. Programirati izrađenu robotsku konstrukciju – temeljem tehničke dokumentacije učenici programiraju mikroupravljač, testiraju te pred povjerenstvom pokreću robotsku konstrukciju.
  4. Izraditi foto i  video dokumentaciju – članovi tima dokumentirat će svoj nastup na natjecanju te na kraju izraditi promidžbeni videouradak ili prezentaciju u trajanju od najviše pet (5) minuta.
Demonstraciju rada robotske konstrukcije te videouradak ili prezentaciju ekipe će na kraju prikazati svim sudionicima natjecanja, mentorima i nazočnim gostima.
Tehnika i tehnologija čine okosnicu razvoja današnjeg, ali i budućega društva. Stoga je, za snalaženje u suvremenomu tehničkom i društvenom okruženju, nužno posjedovati intelektualne i djelatne tehničke kompetencije. Ovim natjecanjem se promiče STEM obrazovanje i potiče kreativnost učenika koja je nužna za pokretanje proizvodnje i gospodarstva.