Prijeđite na glavni sadržaj

  PODIJELI SADRŽAJ

Poziv na informativne radionice – natječaj za dodjelu bespovratnih sredstava „INTEGRACIJA SKUPINA U NEPOVOLJNOME POLOŽAJU U REDOVITI OBRAZOVNI SUSTAV“

  Datum objave: 15. travnja 2012.

 U periodu od 3. – 28. listopada  2011. održat će se dvodnevne informativne radionice vezane uz natječaj za dodjelu bespovratnih sredstava „Integracija skupina u nepovoljnome položaju u redoviti obrazovni sustav“ (EuropeAid/131319/M/ACT/HR)  u sklopu 4. komponente IPA programa – Razvoj ljudskih potencijala.
S ciljem detaljnijeg informiranja svih zainteresiranih o ciljevima, prioritetima i uvjetima samog natječaja, procedurama za prijavu prijedloga projekata kao i davanja osnovnih uputa glede osmišljavanja projekta/popunjavanja projektnog sažetka (Concept Note), informativne radionice će biti organizirane u sljedećim gradovima:

  • Šibenik,  3.-4. listopada 2011. (rok za dostavu prijava je 29. rujna 2011.) u dvorani u prizemlju Regionalne razvojne agencije Šibensko-kninske županije, za regionalni razvoj i poticanje poduzetništva, Prilaz Tvornici 39, 22000 Šibenik.
  • Sisak, 5.-6. listopada 2011. (rok za dostavu prijava je 30. rujna 2011.) na 1. katu u banket sali hotela Panonija, I. Kukuljevića Sakcinskog 21, 44000 Sisak.
  • Vukovar, 10.-11. listopada  2011. (rok za dostavu prijava je 3. listopada 2011.) u prostorijama hotela Lav, J. J. Strossmayera 18, 32000 Vukovar.
  • Slavonski Brod, 13-14. listopada  2011. (rok za dostavu prijava je 6. listopada 2011.) na 1. katu u prostorijama Hrvatske gospodarske komore, Županijske komore Slavonski Brod, M. Mesića 9, 35000 Slavonski Brod.
  • Čakovec, 17.-18. listopada  2011. (rok za dostavu prijava je 11. listopada 2011.) u prostorijama hotela Park, Zrinsko-Frankopanska 14, 40000 Čakovec.
  • Split, 20.-21. listopada  2011. (rok za dostavu prijava je 13. listopada 2011.) u prostorijama Prenoćišta Željezničar, Ulica Gradišćanskih hrvata 16, 21000 Split.
  • Pula, 27.-28. listopada 2011. (rok za dostavu prijava je 19. listopada 2011.) u prostorijama Doma Hrvatskih branitelja, Leharova 1, 52100 Pula.
  • Zagreb, 02.-03. studenoga 2011. (rok za dostavu prijava je 19. listopada 2011.) u prostorijama hotela International, Miramarska cesta 24, 10000 Zagreb.

 

Dnevni red informativnih radionica (koji je jedinstven za sve gradove) možete pronaći ovdje.
Za sudjelovanje na informativnim radionicama mogu se prijaviti samo djelatnici/ice institutcija i organizacija koje odgovaraju kriterijima prihvatljivosti navedenim u Uputama za prijavitelje (Guidelines for Applicants)  za gore navedeni natječaj, sekcija 2.1.1. Prihvatljivost prijavitelja: tko se može prijaviti? (Eligibility of applicants: who may apply?).  Po jednoj institutciji/organizaciji mogu se prijaviti najviše 2 djelatnika/ice.
Broj sudionika na ovim informativnim radionicima je ograničen. U obzir će se uzimati prijave pristigle do gore navedenih rokova do 14 sati i to prema redoslijedu zaprimanja. Sve prijave zaprimljene nakon tog vremena uzet će se u obzir isključivo u slučaju nepopunjavanja predviđenog broja slobodnih mjesta. Svi sudionici koji su poslali prijavu, bit će obaviješteni o rezultatima prijave najkasnije jedan dan nakon roka zatvaranja prijava.
Sudjelovanje na informativnim radionicama je besplatno, a organizator je za sve sudionike osigurao ručak, osvježenja za kratke pauze i radne materijale. Svim sudionicima koji dolaze izvan mjesta održavanja pojedine informativne radionice bit će osiguran povrat putnih troškova (svi relevantni detalji bit će dostavljeni sudionicima koji će biti odabrani). Trošak noćenja predviđen je za sudionike koji će putovati preko 100 km u jednom pravcu.
Za prijavu sudjelovanja na ovim događanjima potrebno je popuniti prijavni obrazac i poslati ga na adresu elektronske pošte ipa4.obrazovanje@gmail.com
Prezentacije s informativnih radionica možete vidjeti ovdje.