Održan uvodni sastanak povodom početka provedbe aktivnosti u ASOO projektu iz Prijelaznog instrumenta

Povodom početka razdoblja provedbe aktivnosti u ASOO projektu „Nabava usluga za razvoj IKT web programskog rješenja za priznavanje inozemnih srednjoškolskih strukovnih kvalifikacija te pružanje usluga izobrazbe s ciljem jačanja administrativnih kapaciteta ASOO" (broj TF/HR/P2-M2-O6-2301) u okviru programa Prijelazni instrument, dana 19. rujna 2016. godine održan je uvodni (kick-off) sastanak kojem su nazočili predstavnici Središnje agencije za financiranje i ugovaranje programa i projekata Europske unije (u svojstvu Naručitelja), Aplikate d.o.o. (u svojstvu Ugovaratelja), Ministarstva regionalnoga razvoja i fondova Europske unije (u svojstvu Nacionalnog koordinatora pomoći) i djelatnici Agencije (u svojstvu Korisničke institucije).

Sastanak je održan sa svrhom upoznavanja projektnih sudionika s provedbom Ugovora o javnim uslugama, odnosno pravima, obvezama i rokovima koji proizlaze iz Ugovora, a dogovoren je i način međusobne suradnje, buduća komunikacija i informiranje.

Sukladno odredbama Ugovora, na sastanku su imenovani članovi Upravnog odbora projekta (UOP) koji, između ostalog, donosi bitne odluke vezane uz provedbu projekta. Prvi UOP sastanak je održan 23. rujna 2016. godine, a sljedeći će se održati u siječnju 2017. godine.

Razdoblje provedbe aktivnosti iz Ugovora trajat će 10 mjeseci, odnosno do 19. srpnja 2017. godine.